הריון וטמפרטורת הגוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבנתי כי טמפרטורת הגוף עולה אחרי הביוץ ונשארת בערכים אלו עד סוף החודש כלומר עד לפי המחזור הבא בו היא יורדת מעט. שאלתי היא מה קורה אם נוצר הריון? האם הטמפרטורה יורדת כמו בסוף כל חודש או נשארת גבוהה לאורך כל ההריון תודה
לחגית, אני לא רופאה, אבל יש לי ציטוט של רופאה גינקולוגית מבית חולים וולפסון, בתשובה לשאלה לא זהה, אבל קרובה : "ייתכן מצב של עלייה קלה בחום הגוף בשל רמות גבוהות של הפרוגסטרון בהריון, אבל מומלץ שתיבדקי ע"י הרופא שלך על מנת לשלול סיבה אחרת לחום." מכיון שלפעמים מקבלים תשובות לא זהות, כאשר שואלים יותר מרופא אחד, אני במקומך , אם השאלה חשובה לי, הייתי שואלת רופא נוסף. כל טוב, אהובה