איך אדע מתי אני מבייצת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בעלי ואני מנסים מזה כ-8 חודשים להיכנס להיריון ראשון, אך הבעייה היא שהמחזור עוד לא סדיר. כלומר כל חודש אני מקבלת בתאריך אחר, למשל - 26/5,23/6 והיום ב-19/7. השאלה שלי כיצד אוכל לדעת מתי אני מבייצת. אשמח לקבל עזרה תודה.
שלום ענת, אני מאמינה שתוכלי להיעזר בהסבר המפורט בנושא מועד הביוץ, הסבר של פרופ' דניאל זיידמן, מומחה לפוריות - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בהצלחה! אהובה
לאהובה תודה! נקווה שהחודש זה יצליח