התעמלות וכפיפות בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי באחד האתרים שלא מומלץ לעשות כפיפות בטן ולעשות תרגילי גמישות מעמידה להוריד ידיים כלפי הרצפה...וכו' האם זה נכון? במקום אחר קראתי שכל עוד עשית פעילות לפני ההריון אין שום בעיה לעשות פעילות בהריון..ולתומי, חשבתי שכדאי לשמור על שרירי הבטן ללידה קלה יותר ולבטן נורמלית אחריה..מה נכון???
You are not supposed to do a new sport that you haven't done before you got pregnant. also avoid sports that demands too much effort like aarobi, diving. as far as i know you can do kfifot beten as long as you feel o.k. with it. i don't know as to gmishut excersize. you can also ask in forum gynicology or others where the doctors reply.