כאבים ברגל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 13 להריון לאחר הפריית מבחנה, עם תאומים. לפני כשבוע החלו כאבים ברגל ימין בשוק עליונה עד כדי צליעה קלה עקב הכאבים. על פניו לא נראה שיש קשר? האם התופעה מוכרת? תודה. נב הריון שני והתופעה לא מוכרה לי.
מאיה שלום, לדעתי, ואני מניחה שצליל תסכים אתי, את צריכה להתייעץ עם רופא, יתכן שגם עם הגינקולוג שעוקב אחרי ההריון שלך, וגם עם רופא המשפחה. עם כאבים שנמשכים כבר שבוע, אין מה לחכות. רק רופא יוכל לבדוק , לאבחן ולטפל לפי הצורך. יתכן והכאב קשור להריון ויתכן ולא, ואת זה רק רופא יוכל לקבוע. הריון בריא, אהובה.