דלקת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בתחילת שבוע 13,עם תאומים, לאחר טיפולי IVF. בימים האחרונים היו לי מעט הפרשות צהבהבות - ירקרקות ודיי גבישיות,ללא ריח (סליחה על התיאור). הרופא שלי בחו"ל ולכן פניתי לרופאה אחרת שאמרה שיתכן ויש לי דלקת מאוד מאוד קלה עקב הצטברות רבה של חיידקים והמליצה לי על ג'ל לנרתיק בשם זידובל ג'ל. בהוראות של הג'ל רשום לא לשימוש אם הינך בהריון ולאחר מכן רשום גם לא לשימוש לנשים בהריון במיוחד בשליש הראשון. אני מאמינה שהרופאה יודעת מה היא אומרת אך מעדיפה לשמוע עוד חוות דעת בנושא.האים אני יכולה להשתמש בתכשיר הזה? בתודה מראש על התשובה ועום נעים.
שלום לך ! בכל ספק לגבי תרופה, כדאי להתייעץ עם אחד המכונים הטרטולוגיים. אם תקליקי על הצילום המקלדת משמאל, תקבלי בסוף הרשימה את פרטי המכונים. בהצלחה !