מודאגת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודשי הריון ראשונים - שבוע 10 לערך. עד לפני כשבוע וחצי הרגשתי די בסדר עם בחילות פה ושם וקצת חולשה. בשבוע וחצי האחורנים אני לא מרגישה כלום. מרגישה טוב מאד ולא מרגישה בהריון בכלל. בתחילת ההריון כאב לי החזה מעט ועכשיו שום דבר. האם יש סיבה לדאגה?
שלום נוש ! אין סיבה לדאגה. (למרות שאנחנו תמיד מחפשים סיבה לדאגה - אם טוב מדי, אם לא כ"כ טוב...) בערך בשלב בו את נמצאת, השילייה מתחילה לתפקד ולייצר את ההורמונים בעצמה, והשינוי הזה מעלים את רוב התופעות של תחילת הריון, בהדרגה, עד סוף שבוע 14. כל עוד אין סימנים מדאיגים - דימום, כאבים... כל הסיכויים שהכל בפנים ממשיך כראוי. המשך הריון קל ובריא !
תודה על העידוד.