מחשב נייד והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשבוע 9 נאלצתי לנוח בבית (עקב דימומים) ובמהלך זמן זה עבדתי מהבית באמצעות מחשב לפטופ שהונח על מגש אוכל שמיקמתי באזור הבטן (עבדתי בשכיבה). האם יכול היה להגרם נזק לעובר????? אני קצת בלחץ ושאשמח לקבל תשובה. תודה
שלום יערה ! מאיזה נזק את חוששת ? מהמשקל, או מהקרינה ? (יש בכלל קרינה ממחשב לפטופ ? נדמה לי שסלולארי מפיק הרבה יותר קרינה, ולא נמנעים משימוש בו אפילו בהריון). אין כאן רופא שיוכל לענות לך, לכן כדאי להפנות את השאלה לפורום של רופאים (או למכון טרטולוגי). אני מעריכה שלא נגרם שום נזק, וכשתקבלי תשובה - בבקשה תעדכני גם כאן, שנדע גם אנחנו להבא. בהצלחה !