תופעות אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מרגע שהשתחררתי מבי"הח החלו לצוץ בעיות. עם כולן(קושי בהנקה, פצעים בפטמה) פחות או יותר התמודדתי מלבד אחת: גירודים אינטנסיביים בכל הגוף בעיקר בשעות הערב. מילא לקום כל 3 שעות להנקה, אבל מי ישן עם הגירודים האלו לאורך כל הלילה עד הבוקר. בהתחלה וצרו סימנים ככוויות מהגירודים עד שהצלחת לגרד פחות ע"י מקלחות קרות ב3 בלילה לא משתמשת בסבונים וקרמים, לא רגישה לכלום. קמפרסים של בד עם קרח להקפיא את הגירוד. האם זו תופעת לוואי של אפידורל? אם כן מתי זה יעבור? ומה צריך לעשות? האם יש פתרון מהיר? רוצה לחזור לעצמי כבר!!!
שלום סמדר ! אני לא יודעת על קשר בין אפידורל לגירודים, אבל זו נשמעת ממש תגובה אלרגית למשהו. האם החלפת אבקת כביסה ? סבון ? נסי אמבטיה עם בלניאום הרמל - לפעמים זה מקל על הגירודים. מומלץ לפנות בהקדם לרופא עור - גם בהנקה יש תרופות שמותר לקחת כדי להקל על הסבל, וחבל להתענות סתם. בהצלחה, ומזל טוב על הלידה, כמובן !