מחלת הנשיקה בהריון - גורם הפלה!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים שלום רב, אני נושאת את וירוס מחלת הנשיקה מינואר ועברתי הפלה בפברואר ולפני שבוע עוד אחת, אני אישה בריאה לחלוטין ,יש לי כבר ילדה (בלי עיין הרע) משגעת ואני מנסה להכנס להריון שוב, אני מבינה שכל עוד הוירוס נמצא בגוף אני אמורה למנוע את ההריון עש שזה יעבור לי - השאלה שלי היא האם יש דרך אחרת ןמהירה יותר לחסל את הוירוס או שעלי לחכות שזה יעבור עם הזמן - אגב ,אני לא הרגשתי את המחלה רק לאחר בדיקות דם נודע לנו שחליתי, בתודה מראש,תמר.
לתמר שלום, פנית לרופאים, אולי לא שמת לב, אבל פה זה פורום תמיכה בלבד. אני ממליצה לך , על מנת לקבל תשובה מוסמכת, לפנות לד"ר הלפרין בפורום מחלות זהומיות, כאן בדוקטורס. הוא נותן מענה בדרך כלל תוך זמן קצר! http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/312 רק מידע אישי : לדעתי אין אפשרות לחסל את הוירוס, אלא צריך סבלנות , עד שהסימפטומים עוברים.. תרגישי טוב, אהובה