דחוף- "טיקים" ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה שמדאיגה אותי מאוד ושטרם קיבלתי תשובה ברורה עליה- אני בשבוע 38 יש לי תנועות עובר תקינות. יש לי גם התכווצויות כאלה, מרגיש ממש כמו טיקים של העובר- חד (לא כואב), קיצבי (כל שתי שניות בערך), ונמשך כמה דקות. כמו לפעמים "קופצת" העין. האם זה מוכר לכם? האם יכול להיות משהו לא תקין? האם זה העובר או אולי שרירי הרחם? זה קורה לי בערך פעם ביום, ללא קשר לאכילה, שינה או תנוחת הגוף. אשמח לתשובה מהירה, אני כבר מודאגת מזה. אגב- ההריון כולו עד כה תקין לחלוטין.
מוכר,מוכר,גם אני בשבוע 38,אותה תופעה. הכל בסדר
שלום לימור ! אכן, אפרת צודקת. מדובר בשיהוקים של העובר, חלק מהתירגולים שלו לקראת החיים מחוץ לרחם. המשך הריון קל, ולידה מוצלחת !