גילי - כתבתי לך הודעה בתגובה להודעתך אצל שושי - אז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבת שלום ובהצלחה! תכתבי מה קורה.
תודה על התשובות המפורטות ועל השיתוף. (חוץ מזה שאני ממש שמחה לשמוע שוב אות חיים מגילי) תשובות כמו שלכן נותנות לפורום הזה את המשמעות שלו, את היכולת לתת "תמיכה". אין תחליף לעידוד מנשים שעברו מסלול דומה והצליחו, ואני מאד מקווה שתמשיכו לתרום מהנסיון ומהידע הרב שצברתן. מאחלת לשתיכן הרבה הרבה הצלחה !!!
אין בעד מה - אני מניחה שאת יודעת גם מעצמך שהעובדה שאפשר לסייע לעוד מישהי שעוברת דברים דומים מאוד משמחת, ואני מקווה שזה יחסוך לפחות לחלק מהנשים חלק מהדברים שעברנו (אגב, גם אני הגעתי לברטוב, אחרי מסלול יסורים ארוך, במקרה דרך משהו שראיתי באיזה פורום ובסיוע פקידה בקופ"ח). תודה לך על הניהול האקטיבי של הפורום (סוף סוף רואים מישהו שבאמת מעורב ומנהל ולא סתם שם בכותרת). שבת שלום