כאבים לאחר זריקת אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמה זמן לאחר הלידה עשויים להימשך כאבים בגב באזור שבו הזריקו אפידורל? אני שבועיים לאחר הלידה ועדיין סובלת מאוד מכאבים באזור זה. האם הדבר נורמאלי?
שלום, קודם כל - מזל טוב!! כדאי להפנות שאלה זו לרופא. אני יודעת שאפשר להרגיש כאב מסויים במקום הדקירה בגב, אבל לגבי משך הזמן ועוצמת הכאב,, אני מציעה לך לנסות בפורום הרדמה. יש שניים כאלה לפחות : כאן באתר דוקטורס - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/757 ובאתר ynet - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2311-12381,00.html אבל, במקביל, חשוב לדעתי לדווח לרופא המטפל שלך, הגינקולוג או/ו רופא המשפחה, ואם הכאב הוא בעיקר בגב, אז יתכן שהוא ימליץ לך להיבדק אצל אורתופד. תרגישי טוב אהובה