הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי איחור כבר 10 ימים ומאתמול יש לי כתמים חומים במקום הווסת אתמול היה בצהריים טיפה והיום בבוקר קצת. האם אני יכולה לבצע ערכה לבדיקת הריון ? האם התוצאה תהיה מדוייקת בגלל הכתמים ? או שאני צריכה לבצע בדיקת דם כדי לדעת אם אני אכן בהריון? בתודה ד.
שלום לך ! כדאי לבצע בדיקת דם, גם כי היא מדוייקת (אחה"צ יש כבר תשובה) וגם אם תקבלי תשובה חיובית ותרצי לעקוב אחרי עליית הבטא - כדאי שתהיה נקודת התחלה. מקווה שתשמחי עם התשובה שתקבלי !