אנטיביוטיקה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי לוקחת אנטיביוטיקה OFLODEX במינון 400 מ"ג ליום עקב דלקת בדרכי השתן, האם אפשר/מסוכן להכנס להריון בתקופה זו?
שלום! בצד שמאל של הדף יש תמונה של מקלדת ומתחתיה כתוב- "הריון ולידה - אתרים ברשת". תלחץ על המקלדת ותקבל בין היתר רשימה של מרכזים טרטולוגיים עם מספרי הטלפון שלהם. שם תקבל מענה בנושא תרופות בהריון , האם מסוכן לאשה או לעובר. ובלי קשר לאנטיביוטיקה, כדאי שתבררו אצל הגינקולוג, האם לנסות להיכנס להריון בזמן שיש דלקת בדרכי השתן, או שעדיף לחכות קצת עד שאשתך תבריא. בריאות, אהובה