כאבים לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי ניתוח קיסרי לפני כשבועיים. עד היום היו לי כאבים מידי פעם. היום התחלתי להרגיש כאבים פנימיים מאוד חזקים שנמשכים כבר מספר שעות. הכאבים מקרינים כלפי הגב והאגן התחתונים בצד ימין בלבד ותחושה רדומה בכל האזור. בתפר פחות כואב. האם זה נורמלי?
שלום אלה ! הכאבים יכולים להיגרם מהתכווצות הרחם חזרה לגודלו הרגיל, אבל יכולים גם להיות איתות על משהו לא תקין. אסור לאבחן כאבים דרך האינטרנט - כדאי שתיגשי להיבדק ולדעת מה הסיבה לכאב. תרגישי טוב !