חופשת לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המועד המשוער שלי ללידה הינו: 02/11/04. הנני מעוניינת לנצל את חופשת הלידה לאחר הלידה (הריון ראשון). האם אני אמורה לעבוד בעבודה במשרה מלאה עד המועד המשוער ללידה? לתשובתכן אודה. בתודה מראש.
שלום נטלי ! תוכלי לקרוא כאן : http://www.btl.gov.il/btl_indx.asp?name=amhut&type=g ביטוח לאומי משלם עבור 12 שבועות, שלפחות מחציתם יהיו לאחר הלידה. את יכולה לעבוד עד הרגע האחרון ולשמור מקסימום מהחופשה לאח"כ, ויכולה לסיים לעבוד עוד קודם, ולהאריך את חופשת הלידה ללא תשלום גם אחרי הלידה. בהצלחה, ולידה קלה !