שאלה לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, בזמנו עקבתי אחר הפורום. האם ידוע לך מה קורה עם קלי? האם הרתה? ומה שלום מיכלי ויהונתן? אשמח להתעדכן. מירבי
שלום מירבי ! את גלי (מיכלי) תוכלי למצוא בפורומים של "תפוז" בכינוי "גלי של יונתן". ב"הורים לפגים" היא כותבת מדי פעם, ומצרפת תמונות של יונתן - ילדון בלונדיני ומקסים מאין כמוהו ! עם קלי לא היה לי קשר כבר מזמן - אולי היא קוראת אותנו, ותיכנס לעדכן ? אני חושבת עליה הרבה, אבל לא רוצה להיות "פולניה" ולשאול ישירות "נו....?" הלוואי והיא תיצור שוב קשר. ומה קורה איתך ?
צליל תודה על העדכון. אני בסדר גמור, ילדתי בת בריאה ומתוקה לפני כשבועיים וכולי אושר. מרגישים טוב ונהנים מכל רגע. הופתעתי ואף שמחתי לראות שאת מנהלת את הפורום, כשאני "ביקרתי" בפורום לפני כחצי שנה ניהלו אותו בתאוריה הרופאים ורק בפועל את ניהלת, השתתפת יותר מכולם. בינתיים להתראות ולהשתמע - מירבי