שיליה נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בהריון 1 שלי בשבוע 12+3 . בתחילת ההריון בשבוע 6 ו9 היו לי דימומים. ושבוע שעבר נשלחתי לעשות אולטרסאונד וושם נאמר לי כי השיליה שלי נמוכה.רציתי לדעת מזה אומר ? מה הסיכיו להפלה?
שלום רויטל ! שילייה נמוכה הוא מונח שמתאר את חלק הרחם בו השתרשה השלייה - החלק הנמוך, קרוב לצוואר הרחם. כאשר הרחם גדל ונמתח, גם השילייה זזה, ואם היא קרובה לפתח של צוואר הרחם - עלולים להופיע דימומים עם כל תזוזה כזו, אבל דימום כזה אינו חשש להפלה ! רק אם השילייה יושבת על צוואר הרחם (שיליית פתח), זה מצב מסובך יותר, אבל כל עוד מדובר בשילייה נמוכה בלבד - מספיק רק לעקוב אחרי המיקום המדוייק שלה. המשך הריון קל ובריא !
תודה רבה הרגעת אותי....