הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחורה בת 36 הריון ראשון לאחר טיפול בגונאל אף עברתי ניתוח לפרסקופיה הוציאו 2 ציסטות אך לצערי כאשר עשיתי אולטראסול גילו ששוב יש לי ציסטה בשחלה שמאל בגודל 30 מ"מ לפעמים אני מרגישה מן כאב חד בצד שמאל במיוחד כאשר אני קמה מהמיטה שאלתי האים זה מסכן את ההריון? ומה ניתן לעשות? בתודה דפנה
שלום דפנה ! שילוב כמו שלך, של הריון "יקר" וניתוח קודם, מצדיק פנייה אישית לרופא המטפל, או לפחות לפורום בו עונים רופאים. פה, לצערי, אין רופאים זמינים. הריון קל, בריא ומוצלח !