אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, יש לי המון תופעות אחרי הלידה כמו סימנים כחולים על הגוף (ולא מבעלי)... הברכיים שלי "מתפרקות" כל פעם שאני קמה מישיבה, יש לי "קנקים" בגב, ובהתחלה חשבתי שאני מקבלת את המחזור (ולא יכול להיות כי אני מניקה) ואז חשבתי שאולי הפרשה אבל יכול להיות שזה שתן שבורח ?...
שלום איריס ! מזל טוב על הלידה שעברה בהצלחה. לגבי מה שאת מתארת - קשה לענות לך בלי בדיקה פיזית, לכן כדאי שתגשי לרופא שלך, או אפילו תשאלי את אחות טיפת חלב בביקור הקרוב אצלה. בהצלחה !