דליות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זהו הריוני הרביעי, אני בשבוע 20 בו נתגלו אצלי דליות ברגליים, רופאת המשפחה המליצה על גרביונים אלסטיות, מה אתם אומרים? האם זה באמת עוזר? ושאלת השאלות, האם זה יעבור לאחר הלידה? יש לציין שמעולם לא סבלתי בהריונות הקודמים מדליות, תודה!
שלום לך ! אני לא רופאה, אבל מנסיוני - גרביים אלסטיות יכולות רק לעכב את התפתחות דליות חדשות, אבל לא לרפא אותן. לצערנו, גם אחרי הלידה הן לא נעלמות, רק מורגשת הקלה כי נעלם הלחץ של הרחם על הורידים באגן (אבל יש טיפול יעיל בזריקות). יש תכשירים צמחיים (למריחה ולשתיה) שיכולים להקל על הבעייה - תתיעצי עם הרופא, אם אין מניעה להשתמש בהם בהריון. בהצלחה !