חומצה פולית וברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע חמש עשרה ובדיקות הדם שלי בסדר גמור אך עדין הרופא נותן לי מרשם של כדור אחד הכולל חומצה פולית וברזל האם עלי להמשיך לקחת את השילוב של השניים כל ההריון או שבשלב מסוים אקח רק את ברזל או אפסיק בכלל?
שלום סיגל ! חומצה פולית לוקחים לאורך כל ההריון וגם אחרי הלידה, יש לה גם תפקיד חשוב בספיגת הברזל. ברזל לוקחים רק לפי הצורך. אם קיבלת מרשם מהרופא, כנראה שרמות הברזל שלך לא מספיק גבוהות וכדאי לקחת תוספת. עיקר הירידה בברזל מתרחשת בהמשך ההריון, כאשר העובר גדל ובונה את מאגרי הברזל בגופו שלו, לכן לא נראה לי שתוספת הברזל תופסק בקרוב, אולי אפילו להיפך. חשוב להתמיד במעקב רופא לגבי הברזל ! המשך הריון קל ובריא !