ציסטות בשחלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בתחילת ההריון לא היו לי ציסטות ובשבןע עשירי הרופא ראה ציסטות בגודל של שלוושה וחצי ס"מ הוא הרגיע אותי ואמר שזה יכול לקרוא ושהן נעלמות לקראת שבוע שש עשרה. האם עלי לחכות והרגע או לבדוק זאת? תודה
שלום אילה ! במהלך ההריון לא נוגעים בציסטות על השחלה, בין השאר מכיוון שהגופיף הצהוב שמחזיק את ההריון נראה לא פעם כמו ציסטה, ופגיעה בו תפגע בהריון. מכיוון שבכל מקרה אין טיפול אלא המתנה, והציסטות (אם לא יעלמו לבד) יחכו עד לאחר הלידה, חבל להעביר את זמן ההמתנה בלחץ. המשך הריון קל ובריא !