שתי שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. מהם טחורים? ממה נוצרים? ומדוע דווקא בהריון? 2. האם אכילת בורקסים בהריון עלולה להוות סיכון לעובר?
שלום לילך, מידע בנוגע לטחורים בהריון - http://www.midwives.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=109&CategoryID=29 http://emama.msn.co.il/msn/pregnant/index.asp?id=1&cat=1 לגבי הטיפול - תמיד חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל. העצות באינטרנט הן מידע כללי, שלא תמיד מתאים לכל אחת. לגבי הבורקסים - כדאי שתקראי את הכתבה, פה בצד שמאל "על ההריון בראי התזונה". מה שלי ידוע, זה ש בורקסים גורמים לחלק מהנשים לצרבות. לגבי נזק לעובר לא שמעתי, כדאי שתשאלי רופא את השאלה הזאת. אולי תנסי גם לשאול באחד הפורומים של תזונה קלינית בשיתוף עם מרכז רפואי רבין, כאן באתר doctors. כל טוב, אהובה
.