שליה בשלה בשבוע 28
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 31 להריוני. בשבוע 28 התגלתה שילייה בשלה (דרגה 3, מסויידת). רציתי לדעת כמה זמן יוכל להימשך ההריון? האם מספיק מוניטור של פעם בשבוע כדי לבדוק מה מצבו של העובר? האם לא יכול להיות מצב שבו בפתאומיות תפסק זרימת החמצן? תודה מראש, רוית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית ! אני לא רופאה, אבל כאמא - נראה לי שכדאי לשמוע עוד חוות דעת. מצד אחד כדאי למשוך את ההריון לפחות 34 שבועות, ומצד שני - אולי מעקב תנועות עובר עצמי ומוניטור שבועי באמת אינו מספיק "צמוד". לכן כדאי להתייעץ ולקבל עוד דעה רפואית. בהצלחה !