משהו מאוד מוזר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-6 ומשום מה אני לא מצליחה לסגור את הג'ינס שהיה טוב עליי רק לפני שבועיים. אני לא אוכלת הרבה, יש לי בחילות ומרגישה הרגשת נפיחות. מה לעזעזאל קורה פה? בהריון הקודם התחלתי להעלות במשקל רק בחודש השלישי והנה אני עדיין לא סיימתי את החודש הראשון וכבר אני נפוחה. האם זה נורמלי? בבקשה תשובה מהירה
הי, אין קשר בין ההריון הקודם לזה של עכשיו. אצלי בהריון הראשון, בשבוע ה-5 המכנסיים נעשו צמודים. כ---ו--ל---ם ידעו שאני בהריון, למרות שרציתי להסתיר, בעוד שלחברות שלי הבגדים "התכווצו" רק בחודשים4-5. הנחמה: העליתי רק 10 קילו בכל ההריון ואחרות צמצמו את הפער הרוחבי ותפחו פי 3. בהצלחה!