כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה להכנס להריון כחצי שנה, מהן הדרכים היעילות להכנס להריון?
שלום נועה, אני לא רופאה, אבל אגיד לך כמה דברים מידע כללי : בהנחה שאת בריאה ונבדקת על ידי גינקולוג, והוא לא מצא בעיה כלשהי - הדרך להיכנס להריון היא קיום יחסי מין סביב או בסמוך ליום הביוץ המשוער שלך. אם המחזור שלך סדיר ותקין, הביוץ מתרחש 14 יום לפני קבלת הווסת הבאה. מה שחשוב , להשתדל לא להיות לחוצים, וכן להיות אופטימיים. את צריכה לקבל הדרכה מהרופא לגבי בדיקות שרצוי לעשות לפני הריון, וכן לגבי נטילת חומצה פולית. הרופא הוא זה שצריך להסביר לך , בהתאם לגילך ומצבך הרפואי, לגבי משך הזמן שתנסי להרות , ושלאחריו, אם לא יהיה הריון, לבוא אליו ליעוץ. מידע שיעזור לך - http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=165 בהצלחה! אהובה
אהובה, אני מודה לך מאוד על העזרה ועל הקישור לאתר המדהים. תודה, נועה.