מטרנה וכדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת באיזה שבוע מתחילים לקחת מטרנה וכדורי ברזל?
שלום דפנה ! מטרנה, או פרנטל - זה מולטיויטמין, ואפשר להתחיל לקחת אותו ממש בתחילת ההריון. כדורי ברזל מיועדים לטיפול באנמיה, ולא לוקחים אותם באופן שגרתי. רק אם בדיקת הדם מראה שיש צורך בתוספת ברזל, צריך להתחיל ולקחת. בכל מקרה, מעדיפים לחכות עם הברזל עד חודש רביעי (אם אין אנמיה חריפה) כדי להתאושש מהבחילות/הקאות/שלשולים/עצירות לפני שהברזל יתחיל לגרום לתופעות לוואי דומות. בהצלחה !