בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תוצאה של בדיקתהריון HCG - 5 IU/L . ראיתי שעניתם למישהי שגדול מ-10 זה חיובי וקטן מ-2 זה שלילי. מה זה אומר 5??
as far as i know, less than 10 is not considere d a pregnancy. However , Did you wait for ichur? the doctors recomend to to a blood test after the machzor is late.
שלום לילך ! אני מקווה שלא תתאכזבי, אבל כנראה שהתוצאה שלילית. זה יכול להיות "הריון כימי" שתפסת רגע לפני שהוא נגמר (כלומר התחלה ראשונית של הריון שפשוט לא נקלט, ובאופן טבעי נעלם תוך יום או יומיים, והמחזור מגיע באיחור קל) אבל יכול להיות גם סיכוי קלוש של טעות בבדיקה, או כמו שכתבה לך זיו - בדיקה מאד מאד מוקדמת. הייתי מחכה יומיים, ואם המחזור לא מגיע - חוזרת על הבדיקה. בהצלחה !