טיסה קצרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לדעת אני בהריון שבוע 4 אחרי ניסיונות רבים מאוד. אני חוששת לטוס מאחר ואני מפחדת שהטיסה יכולה לגרום לבעיה, האם טיסה בשלב מוקדם כזה של ההריון יכולה להזיק? חשוב לי לדעת באמת את דעתך? הרופא שלי טוען שאין חשש ובכל זאת???
שלום אביבית! לצערי, אין כאן רופא שיכול לענות, אבל אם אפילו על הרופא האישי שלך את לא סומכת בנושא הזה, קשה לי להאמין שמישהו יוכל לשכנע אותך. לדעתי המאד לא מקצועית אין בעייה בטיסה קצרה בתחילת הריון, אבל אני דווקא מציעה לך משהו הפוך - תקשיבי לתחושת הבטן שלך, הרבה פעמים התת-מודע "יודע" יותר טוב מה נכון לנו לעשות. אם את חוששת שתסכני אפילו במשהו את ההריון היקר שהשגת - ותרי על הטיסה. ומזל טוב על ההריון החדש, שיעבור בבריאות ובקלות !