הנקה ממושכת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל היקרה שלום וברכה, אני בת גילך בדיוק (40) ויש לי 4 ילדים, מפעים ומרגש לדעת שיש לך כפול ממני ושרק יהיו לנו בריאים. אני מניקה את מעיין בת שנה וחצי, הנקות של "נס-קפה ונשנושים" + הרדמות. מה דעתך הכללית על כך, ומתי הזמן הטוב לגמול, אם בכלל.. תודה רבה
שלום רונית ! עכשיו אני בצד המתפעל - כל הכבוד !!! ההנקה הכי ארוכה שלי היתה שנה ורבע (מקווה עכשיו לשבור את השיא הזה...) אם תרצי להכיר מיניקות "למרחקים ארוכים" (ואני מדברת על הרבה יותר זמן ממך וממני) כדאי לך להיכנס לפורום הנקה בתפוז. תקבלי שם, נוסף לקבוצת תמיכה נהדרת, גם המון מידע מקצועי לגבי הנקת פעוטות וגמילה, כשיגיע הזמן מבחינתכם. (יש גם פורום הנקה כאן, בדוקטורס, של יועצת הנקה - אלן שיין - אם תרצי תשובות לשאלות ספציפיות). שההנקה תמשיך לכן בכיף !