בלוטה בצד ימין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אישתי בשבוע 22 להריונה ועכשיו גיליתי אצלה מן בלוטה קטנה בצד ימין בערך באזור הראות קראנו בספרים שיכול להיות בשבוע 32 משהו בצד ימין או אצל נשים נמוכות אבל לא משהו בשבוע 22 לפני שבוע ביצענו סקירה מורחבת והכל היה תקין ( למרות שזה לר קשור ) האם ידוע למישהו משהו על זה ?? כמה שיותר מהר !!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טוליק ! מצטערת, אבל אין לי מושג לגבי מה שאתה מתאר. כמו בכל כאב או בעייה פיזית - לא כדאי להסתמך על איבחון באינטרנט (ובפרט כשאין כאן רופא זמין). מציעה להיבדק אצל הרופא המטפל. תעדכן, ובהצלחה !