האם התכווציות ללא כאב גורמות לפתיחה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בסוף חודש תשיעי (שבוע 39+2), במשך היום אני מרגישה לעיתים מאוד קרובות התכווצויות, הבטן מתקשה כמו כדור, אבל אינני מרגישה כאבים. האם יתכן שאלו צירים שגורמים לפתיחה? תודה רבה
שלום תותי ! מאד נדיר להגיע למצב של פתיחה ללא כאבים. במשך החודש התשיעי הגוף "מתרגל" את ההתכווצויות - אלו הצירים המדומים, שאינם גורמים כאב או פתיחה. המעבר לצירים "אמיתיים" הוא בד"כ כאשר חשים בכאב (כמו בתחילת מחזור), וזה נובע מהרחם שמתחיל להשתנות ולהיפתח. נסי לעקוב אחרי ההתכווצויות : מה אורך כל התכווצות, כמה זמן בין אחת לשנייה, ואם הן סדירות או באות בגלים ונעלמות. כאשר מתחילים לחוש כאב, והצירים מתארכים ונהיים סדירים - זה בדרך כלל השלב בו מתחילה הפתיחה. לידה קלה ומוצלחת !