דימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב - 24.7.04 ילדתי, במשך כ- 5 ימים היה לי דימום. אחר"כ הפרשה חומה במשך כ - 6 ימים . לפני שלושה ימים החל שוב דימום . האם זה נורמלי ? קראתי בספר שיתכן ויש בעיה ?
שלום קרין ! הדימום לאחר הלידה נמשך במשך חודש בערך, כאשר הכמות והצבע משתנים עד שהוא נפסק לגמרי כשהרחם מתכווץ חזרה לגודלו הטבעי. אם הדימום התחדש אחרי שכבר נחלש מאד - כדאי להיבדק ע"י רופא, לוודא שלא נשאר ברחם שריד מההריון שגורם לדימום. בהצלחה!
זאת שוב אני. עדיין לא הבנתי אם יש צורך לגשת לרופא או זה נורמלי ? כמות הדימום פוחתת ושוב מתחילה לקבל צבע חום (סוף מחזור)