פירות ים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי האם מותר לאכול פירות ים בהריון? אני יודע שסושסי בגלל שהדגים נאים לא מומלץ בשל החיידקים האם זה נכון? תודה
שלום דני ! כדאי להריץ בחיפוש בנושאים ששאלת עליהם, יש הרבה חומר משאלות קודמות. כמו בכל נושא - גם כאן יש דעות לכאן ולכאן, וכדאי להתייעץ גם עם הרופא, לפני שמקבלים החלטה. בהצלחה !
It is true. It is not recomended to eat basar-na OR dag-na. or even sunny side up eggs ( betsa a-yin) for the same reason, it might contain harmful bacteria.