סימני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת מתי סימני הריון כגון בחילות וחולשה מתחילים להופיע לאחר שנכנסים להריון. האם יש סיכוי שלאחר שבועיים מקיום מגע מיני יחלו בחילות וחולשה? ואם כן אילו סימנים אחרים אמורים להופיע ומתי. תודה מראש!
שלום יעל ! סימני ההריון הראשונים דומים מאד להרגשה שלפני מחזור, ומופיעים בערך באותו זמן - בימים בהם המחזור היה אמור להגיע. מכיוון שהסימנים מאד דומים, לא כדאי לגלוש למסקנות רק לפי תחושות, אלא להיעזר בבדיקה, ורצוי - בדיקת דם. (אצלי הסימן הראשון היה עייפות נוראה, ממש תשישות, שאכן הופיעה עוד לפני האיחור במחזור). תבדקי, תעדכני, ושיהיה בהצלחה !
היי אצלי לא היו שום סימנים (לא בשליש הראשון), כך שזה ממש לא הכרחי. בהצלחה