הפלה בשבוע החמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן להפסיק הריון ללא הפלה כירוגית באמצעות גלולה?
שלום לילך ! אם אני זוכרת נכון - זה אפשרי עד שבוע שביעי בערך. כדאי שתפני לרופא לברר, ולקבל מרשם אם צריך.
אני מודה לך על התשובה , ולפני שקיבלתי ממך את התשובה התקשרתי ואכן ניתן לקחת גלולה בשבועות הראשונים אם כי לא ממש הבנתי את רמת הסיכון , וכמו כן זה דורש וועדה רפואית המאשרת לקיחת הגלולה , ומאחר ואת נותן תשובות להרבה אנשים אז עוד פרט שקיבלתי מהאחות בכללית מושלם , לפי טענת הרופאים אין ממש סיכון גדול בלקיחת הגלולה , כמובן שזה אינדוידואלי מבחינת הגיל אז חן חן לך ואני מוקירה אותך לילך