לצליל - סטרפטוקוקוס B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 17, בשתי תרביות נתגלה סטרפטוקוקוס B. הרופא שלי אמר שבזמן הלידה אצטרך לקבל עירוי ושכרגע אין טעם להתחיל ליטול אנטיביוטיקה , אלא אם כן החיידק יתגלה בכמה וכמה תרביות חוזרות. האם העובדה שטרם קיבלתי טיפול אנטיביוטי מהווה סיכון? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית ! מצטערת, אבל אין לי ידע רפואי כדי לענות לך. יש המון חומר על סטרפטוקוקוס בשאלות קודמות - תוכלי להריץ חיפוש ולדעת יותר, אבל לגבי טיפול תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא הקבוע שלך. אם את סומכת על הרופא שלך, פשוט קבלי את דעתו גם בנושא זה. המשך הריון קל ובריא !