שבוע 16+דלקת בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי הרגשה שיש לי דלקת בשתן, יש לי כל הזמן פיפי ולוחץ לי באזור, האם זה מסוכן לעובר???? יש לי תור לגניקולוג ביום רביעי האם זה יכול לחכות או אני צריכה להבדק דחוף? תודה.....
שלום לילי ! דלקת בדרכי השתן זה לא מצב של פיקוח נפש, שמחייב פנייה דחופה לרופא. מצד שני, קל מאד לזהות אם יש דלקת (בדיקה בסטיק תתן תשובה מיידית, תרבית - תוך יומיים, עם ציון התרופה המתאימה) ולכן חבל סתם לחכות ולסבול. כדאי לך לגשת לאחות (טיפת חלב או במרפאה) ולבקש בדיקה מיידית, ואין קשר בין הבדיקה הזו לתור אצל הגניקולוג. בהצלחה !