הסדרת מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חודשיים לאחר הלידה קיבלתי מחזור ולאחר מכן לאחר כ-40 יום קיבלתי מחזור נטלתי 5 כדורים של ארוגסט קיבלתי מחזור ביום 29/6/04 מתי כדאי לקיים יחסים כדי להיכנס להריון האם יש טיפול(בכדורים) להסדיר את המחזור כדי שיגיע אחת ל- 28-30 יום האם ישנו טיפול/בדיקות שניתן לבצע לאחר מחזור כדי לדעת מתי הביוץ אודה לקבלת תשובתך בהקדם
שלום ענבר ! אפשר להסדיר את המחזור, ואפשר גם לעקוב אחרי ביוץ, אבל אם יש בעייה של מחזור לא סדיר כדאי לעבור את כל התהליך בפיקוח של רופא. (לא הבנתי בדיוק אם את אחרי לידה או לקראת הריון, או אולי שניהם גם יחד - בכל מקרה כדאי לפנות לרופא שיבדוק את כל מערכות הגוף, ויתאים לך טיפול). בהצלחה !