תוצאות הבטא בבדיקת דם -
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום הרביעי לאיחור הווסת עשיתי בדיקת דם ובטא יצא 751 ביום ה 6 1760 האם התוצאות קצת גבוהות ? והאם בטא גבוהה מעיד על סבירות כלשהיא לתאומים ?
שלום שאשה ! הבטא שלך מכפילה יפה את הערכים, והערכים נמצאים בהחלט בטווח לשבוע ההריון. לא תמיד יש קשר בין רמות בטא גבוהות ובין הריון תאומים, תצטרכי להמתין לאולטראסאונד הראשון כדי לדעת... אם תקישי על "אתרים ברשת" (צילום המקלדת) תמצאי הפנייה לאתר ובו פענוח בדיקות בטא לפי שבוע ההריון. מזל טוב על ההריון, ובהצלחה !
תודה עבור התשובה המהירה !