ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום העובר נמצא בשבוע 36 במצב עכוז אנכי, על כן ייעצו לי לקבוע תור לניתוח קיסרי 1. האם ניתוח קיסרי משפיע על מס' הילדים שאפשר להביא ? 2. עד מתי כדאי לחכות, אולי העובר יסתובב
הלידה הקודמת שלי היתה בקיסרי כי המצג עכוז ולי קבעו אותו לסוף שבוע 38. מצד אחד מעדיפים לחכות כי תמיד יש סיכוי שברגע האחרון העובר יסתובב ומצד שני מעדיפים לבצע קיסרי לפני שיש צירים. לכן בדרך כלל ממתינים עד סוף 38. אני יודעת שרק אם עברת 3 קיסרי לא ממליצים על עוד הריון. אבל אם תמתיני זמן סביר בין ההריונות סביר שהבאה תהיה לידה רגילה. אני יודעת שיש גם אפשרות של היפוך (לא ניסיתי), שקלת את זה? בכל מקרה יש לו עוד שבועיים לפחות זמן להתהפך..