היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת מתי אישה יכולה להיכנס להיריון? בתקופה שלפני המחזור או אחרי? ואחרי כמה זמן???
שלום, הנה התשובה לשאלתך: http://www.infomed.co.il/questions/q_122701_5.htm ואוסיף עוד משהו: הביצית "חיה" במשך כ-24 שעות, ואילו תא הזרע עשוי לחיות מספר ימים, ולהמתין לביצית עוד לפני ההפרייה. זה ההסבר לכך שהאשה פוריה עד בערך יממה לאחר שהביוץ קורה. אני לא רופאה, וכדאי שתקבלי הסבר מפורט ומדוייק יותר אצל גינקולוג, שיתייחס למחזור החודשי שלך. אהובה