אני זקוקה לכמה שיותר תגובות לגבי תנועות עובר בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 31 בהריון ראשון וקורה שבמשך כמה שעות טובות אני מרגישה את העובר המון שזה כבר מטריד כמובן בלי עין הרע ,אבל השאלה אם זה רגיל /נורמלי שעובר יחליט פתאום להשתולל ? נעשה לי אולטראסאונד והכל ברוך השם תקין ,אבל זה בכל זאת מפחיד אותי וחשוב לי לשמוע אם מישהי התנסתה בכך והכל היה בסדר ? אגב,גם חלק רב מהתנועות אני חשה ממש באיזור הערווה ולמרות שתנועות העובר זה דבר מדהים ,שם זה לפעמים מפחיד אפילו -מוכר למישהי ? אשמח לכמה שיותר תגובות -זה מאוד מטריד אותי ......... תודה תודה !!!!
את צריכה להיות מאושרת ולא מוטרדת