שלשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אז ככה: אני כבר לא מדברת על זה שאני צריכה שרותים צמודים כי כל חצי שעה בערך אני צריכה להשתין, אבל האם זה נורמלי שאני משלשלת בלי סוף? (ועל הצרבת אני לא מדברת-ואני רק בשבוע ה-5)!!! זה נורמלי? תודה
היי. כן, לצערינו זה נורמלי. אני נבהלתי בהתחלה, הרגשתי כמו סמרטוט ממש. אבל זה עובר. לי זה קרה בשבוע הרביעי והחמישי. נסי לאכול אורז, ולשתות הרבה מים. הריון ולידה קלים!
תודה לילך,עכשיו קצת נרגעתי.
גם אני סובלת משלשולים ואני בשבוע ה-8. זה ההריון השני שלי, והוא נורא שונה מההריון הראשון. בהריון הראשון סבלתי נורא מעצירות ופה אני סובלת משילשולים. האם כל הריון הוא אחר. האם אין לי מה לדאוג. תודה...