נס קפה בבוקר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי שמומלץ להימנע מקפה בהריון. אני רגילה לשתות נס קפה כל בוקר, רק בבוקר. להפסיק, או שזה לא נורא כ"כ?
בוקר טוב לילך, גם אני בהריון, אני קראתי כי ניתן לשתות עד מקסימום 3 כוסות קפה ביום. (בספר: הריון ולידה). יום טוב, ורד
הי בנות, ההמלצה היא להמנע מקופאין בכלל. אני עברתי לקפה נטול קופאין (של רד מאג ממש מומלץ, אפילו בעלי עבר אליו סתם כי הוא טעים). אבל צריך לקחת בחשבון שגם בתה יש קופאין וגם בשוקולד. לכן לא להגזים איתם. לפי הספרים מותר לצרוך כמות של 2 כוסות קפה או 3 כוסות תה ביום אבל יותר מזה עלול לסכן את העובר או ההריון. אבל שוב. חשוב לשקול את כל המוצרים שיש בהם קופאין.. שיהיה בהצלחה. שני