קבלת חיסון והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר כמה זמן שקיבלתי חיסון שמכיל נגיף מוחלש רצוי להיכנס להריון?
שלום, מידע בנושא חיסונים בהריון ולפני הריון : http://emama.msn.co.il/msn/pregnant/index.asp?id=37&cat=1 אמנם, לפי מה שכתוב שם , ההמלצה של משרד הבריאות היא לחכות ל פ ח ו ת שלושה חודשים בין החיסון לבין הכניסה להריון. מכיון שהמלצות של משרד הבריאות יכולות להשתנות לפעמים, אני ממליצה להתייעץ עם הרופא שלך, ולברר גם במשרד הבריאות, וגם באחד המרכזים הטרטולוגיים (רשימה שלהם בצד שמאל כאן - אתרים ברשת). אהובה