חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למיטב זכרוני יש לקחת חומצה פולית כ- 3 חודשים לפני המועד המתוכנן להכנס להריון. האם נכון הדבר? האם כדורי ה- SLOW FE FOLIC שלקחתי במהלך ההריון הקודם (ועדיין בתוקף) יכולים לשמש אותי גם כעת בתקופה שלפני ההריון, לטובת נטילת חומצה פולית? תודה מראש
יעל, הנה המלצות משרד הבריאות: http://www.starmed.co.il/DOH/FolicAcid תמיד חשוב להתייעץ עם הגינקולוג המטפל שלך. בהצלחה! שבת שלום, אהובה
שלום יעל ! כמו שאת זוכרת, ובמו שקישרה לך אהובה - אלו אכן ההמלצות. אבל הכדורים שברשותך מכילים בעיקר ברזל, וזה ממש לא מומלץ לקחת תוספת ברזל אם אין בכך צורך ! תוכלי לרכוש (בלי מרשם, במחיר זול מאד) כדורים של חומצה פולית בלבד, את כדורי הברזל תשמרי להריון עצמו. בהצלחה !
שלום יעל ! כמו שאת זוכרת, ובמו שקישרה לך אהובה - אלו אכן ההמלצות. אבל הכדורים שברשותך מכילים בעיקר ברזל, וזה ממש לא מומלץ לקחת תוספת ברזל אם אין בכך צורך ! תוכלי לרכוש (בלי מרשם, במחיר זול מאד) כדורים של חומצה פולית בלבד, את כדורי הברזל תשמרי להריון עצמו. בהצלחה !