שרירים תפוסים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בהריון בשבוע 29, מזה כשבוע אני מתעוררת עם כאבים עזים של שריר תפוס ברגל ימין (בצד החיצוני של השוק מהקרסול ועד לירך) היום התופעה הופיעה בשתי הרגליים (לאורך השוקיים , בחלקם האחורי) הכאב הנוראי מלווה בתחושת חוסר אונים ללא יכולת לעשות כלום (נמשך כדקה עד שתי דקות). למה זה קורה? האם ניתן בצורה כלשהיא למנוע זאת? והאם יש משהו שניתן לעשות בזמן שלה קורה על מנת להפיג את הכאב הנוראי ? (זה באמת מ א ד כואב ) אודה לתגובה.
שלום שרון, אני מבינה שאת מתכוונת להתכווצויות ברגליים. מצאתי בשבילך עצה של ד"ר שרגא וקסלר. בבקשה - http://www.tevalife.co.il/article.asp?id=2227 תגלשי לקטע האחרון - "איך להקל על התכווצויות ברגליים" כל טוב, אהובה
שלום, יש המלצה לגבי הקשר בין צריכת מגנזיום להתכווצויות ברגליים בהריון: של חברת סולגר - http://www.solgar.co.il/woman/research2/leg.html ועוד - http://www.ima-adama.co.il/healling_methods/naturopathy/naturopathy_vered_lev11_pregnancy_nutrition.htm אני לא רופאה, ולכן אני ממליצה לך בכל מקרה להתייעץ עם הרופא שמכיר אותך ואת כל הפרטים הרפואיים אודות ההריון . הריון קל, אהובה
פתרון מהיר ובד"כ עוזר (נכון גם להתכווצויות דומות שקורות בזמן שחיה בבריכה) - לדרוך על רגל יחפה על הרצפה בכח - זה מעביר את ההתכווצות באופן מיידי. בהצלחה