הפרשות לבנות צהובות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם כל רציתי להודות לך צליל התשובות שלך מאוד מרגיעות ומקצועיות. דבר שני יש לי הפרשות לבנות צהובות (רוב הזמן הן לבנות) ללא כאבים וולא גרד. האם מדובר בפטריה שצריך לטפל בה או שמדובר בתופעה של ההריון , אני סוף שלישי. תודה.
שלום שרית ! בהריון אכן יש כמות מוגברת של הפרשות, וזה תקין. אם לא נגרמת לך אי נוחות, כנראה שאכן זו הסיבה היחידה להפרשות (פטריה קשה לפספס - היא גורמת לכאב, גרד וצריבה) אבל כדי להיות בטוחה - תוכלי לבקש לשלוח משטח לבדיקת מעבדה. הריון קל ובריא !